Главная » Статьи » Мои статьи |
Кросовери BMW живуть на вторинному ринку у величезній кількості - беруть неохоче. Причин тому багато. Найкраще шукати повнопривідний варіант із дволітровим турбомотором (184 л.с.). Таємний концепт BMW дістали зі складу через 25 роківЗ кінця 2010 Х1 першого покоління (індекс Е84) збирали в Калінінграді поряд з іншими моделями BMW. Під час рестайлінгу (2012) переглянули моторну гаму, на зміну гідропідсилювачу керма прийшов електричний, оновили головну оптику та освіжили зовнішність зовні та всередині. Переваги
BMW X5 (2018-н.в.): глюки, стуки, крени та інші проблемиУ всіх двигунів відмінні характеристики та живучі турбонагнітачі, але низький ресурс ланцюгів ГРМ та примхливий характер. Примхи обумовлені складністю конструкції та високою термонавантаженістю. Тому майже будь-який Силовой агрегат BMW любить чисту олію та промивання радіаторів. Бензиновий наддувний 2.0 (184 і 245 к.с.) серії N20 страждає на хронічне забруднення паливних форсунок. Якщо недбало ставитися до рівня або стану масла, то можливі задираки на шийках та ліжках розподільних валів. З цієї причини обривається ланцюг масляного насоса. Турбодизель 2.0 (177, 184, 204 і 218 к.с.) серії N47 дуже чутливий до перегріву, особливо найпотужніші версії. Від перегріву просідають гільзи - ремонт можливий, але складний і дорогий. Після 100 тисяч км здаються свічки передпускового підігріву та їх керуючий блок. У цей же термін вимагає заміни демпфер шківа колінчастого валу, інакше доведеться змінювати вал. Саджовий фільтр живе 200 тисяч кілометрів. Форсунки витримують стільки ж, якщо не годувати двигун сурогатом. Бензинові атмосферники страждають масложором та швидким накопиченням нагару. У дволітрового (150 к.с.) до 100 тисяч км вимагають ревізії клапан вентиляції картерних газів, маслознімні ковпачки, ланцюг ГРМ, система Valvetronic (замінює дросельну заслінку) та фазообертачі. До того ж у мотора немає щупа, а датчик рівня масла схильний підбурювати. У трилітрового (218 і 258 к.с.) був схожий набір болячок, посилений тим, що поршневі кільця дуже схильні до залягання, але на Х1 він прийшов після модернізації. Більш переважний у варіанті з пробігом Двигатель BMW наддувний N20. Всім двигунам корисно скоротити інтервал заміни олії до 8000 км. Коробки передачБожевільні: вони ставлять гігантські «ніздрі» на старі BMW БМВ має відмінні механічні коробки, але в СНД їх не знайти. З гідроавтоматів найкращий за надійністю варіант - шестиступінчастий GM 6L45, але він товаришує тільки з малопотужними двигунами. Для решти — автомати ZF з шістьма або вісьмома ступенями. У 6HP до 100 тисяч позначається швидке зношування втулок барабанів (виникають ривки, далі ремонт на 100 тисяч рублів) і тече пластиковий піддон. Не менш примхливий 8HP, в якому блок сателітів навіщось зробили алюмінієвим (виправлено при рестайлінгу). Найдоступніший BMW на вторинному ринку - всі його слабкі місцяX1 комплектували шинами RunFlat, через що немає запаски, ні штатної ніші для неї. Хоча, за відгуками, на «звичайних» шинах їзда помітно комфортніша. Прорахунок у конструкції повнопривідної трансмісії xDrive - безперешкодне попадання через сапун вологи та бруду всередину роздавальної коробки. Результати можуть позначитися до 50 тисяч км. Надлишок води призводить до ривків муфти та активує корозію агрегату зсередини. У будь-якому випадку всюдиходом xDrive X1 не є. Експлуатаційні болячкиПідвіска живуча. Менше 100 тисяч служать лише плаваючі сайлентблоки задніх поперечних важелів, а попереду — кульові та гідроопори нижнього важеля. Можливий клопіт з дорестайлінговим кермовим механізмом: конструктивно закладені слабкі ущільнювачі та швидка корозія на штоку. Також трапляються відмови електронної системи, що регулює посилення керма в залежності від швидкості, окислюються контакти. Багато нарікань до тканинної оббивки сидінь: до неї на смерть «прикипають» навіть плями від чистої води, а велюрова швидко зношується. | |
Просмотров: 221 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |