Генеральный партнер ↓   
 CarGid- Всеукраинский гид автопродаж. Автобазар Украины. Продажа б/у и новых автомобилей. Рекомендации по выбору авто
Быстрый поиск тюнинга для:
 
Главная » Статьи » Мои статьи

Огляд автомобіля Honda Civic i-VTEC Sport

Новий Civic Honda I Vtec кидає виклик усім усталеним тенденціям. Він почав із розмірів кузова, які менші, ніж у його попередника, і мало хто може собі це дозволити при загальному збільшенні розмірів автомобілів усередині класів. Тому алібі як внутрішнього простору, обумовленого великими зовнішніми розмірами, не витримує критики.

Зовсім різні

При вивченні пропорцій кузова будь-якому стає ясно, що внутрішній простір був створений в оригінальній формі автомобільного яйця. Особливо дивує простір у задній частині. Спереду також не можна поскаржитися на нестачу простору. Тільки напівкругла форма панелі приладів різко виступає на двері, що може заважати при посадці. В іншому салон просторий для свого класу, настільки, що керівники класу можуть почервоніти. Зміни на краще, особливо в порівнянні з попереднім Civic, стосуються використовуваних матеріалів, які починають відповідати ціні автомобіля. З дизайном інтер'єру необхідно змиритися і прийняти його, як і той факт, що Civic більше не існує в бідній словацькій комплектації за півмільйона крон.

Забобони залишаються осторонь

Наше стримане ставлення до нової концепції інтер'єру зникло за кілька днів. Civic легко управляється, як будь-яка спортивна Honda. Електроніка допомагає, але не обмежує, а варіативність задньої частини виходить за межі того, що було можливо в компактних хетчбеках. Знімаю капелюх за розташування органів управління, включаючи перемикач швидкостей. Тільки пластик навколо перемикача та півсфери, з якої виступає важіль, виглядає дешево.

Шасі

Мабуть, жоден Civic в історії не отримував нарікань за недостатній контакт водія з дорогою. Раніше було гірше з комфортом підвіски на нерівностях та шумоізоляцією шасі. Конструктори знали про це і вигадали справді гарне шасі. Коли Civic досягає межі зчеплення з дорогою, який двигун 1.8 i-VTEC може досить легко спровокувати, він скоріше ковзає передньою частиною назовні (недостатня повертаність). Є приємна особливість у тому, що двигун Honda підходить для звичайного водіння. Чотирьохциліндровий двигун 1.8 i-VTEC із запаленням від стиску має апетит на низьких оборотах, і при потужності 103 кВт/140 к.с. немає необхідності платити більше за звичайне, динамічне керування. У звичайному режимі витрата палива становить близько 7 літрів, більш комфортному - 9,1 л/100 км. При керуванні з повним зреченням середній показник знижується до 6,1 л/100 км. За нашими даними, реальний середній показник становитиме близько 8 л/100 км.

Переконаний

Для певної групи автомобілістів новий Civic зачарує з першого погляду. Однак із власного досвіду ми знаємо, що він може сподобатися і останній групі. За екстравагантністю ховаються реальні цінності, засновані на ергономіці, варіативності та керованості.

Категория: Мои статьи | Добавил: webgkv (21.06.2022) E W
Просмотров: 189 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Последние темы форума

Опрос

В первую очередь Вы предпочли бы (тюнинг)?
Всего ответов: 72

Календарь