Генеральный партнер ↓   
 CarGid- Всеукраинский гид автопродаж. Автобазар Украины. Продажа б/у и новых автомобилей. Рекомендации по выбору авто
Быстрый поиск тюнинга для:
 
Главная » Статьи » Мои статьи

Найдоступніший BMW на вторинному ринку - всі його слабкі місця

Кросовери BMW живуть на вторинному ринку у величезній кількості - беруть неохоче. Причин тому багато. Найкраще шукати повнопривідний варіант із дволітровим турбомотором (184 л.с.).

Таємний концепт BMW дістали зі складу через 25 років

З кінця 2010 Х1 першого покоління (індекс Е84) збирали в Калінінграді поряд з іншими моделями BMW. Під час рестайлінгу (2012) переглянули моторну гаму, на зміну гідропідсилювачу керма прийшов електричний, оновили головну оптику та освіжили зовнішність зовні та всередині.

Переваги

 

  • Високий комфорт, багате обладнання.
  • Відмінна керованість та динаміка.
  • Кузов добре захищений від корозії.

     

    Недоліки

    Нелегко знайти по-справжньому надійне поєднання двигуна та трансмісії.

  • Дорогий ремонт та обслуговування.
  • Багато дрібних поломок для такої престижної марки.
  • Тісно на задньому сидінні.
  • Найдоступніший BMW на вторинному ринку — всі його слабкі місця BMW X1 I

 

BMW X5 (2018-н.в.): глюки, стуки, крени та інші проблеми

У всіх двигунів відмінні характеристики та живучі турбонагнітачі, але низький ресурс ланцюгів ГРМ та примхливий характер. Примхи обумовлені складністю конструкції та високою термонавантаженістю. Тому майже будь-який Силовой агрегат BMW любить чисту олію та промивання радіаторів.

Бензиновий наддувний 2.0 (184 і 245 к.с.) серії N20 страждає на хронічне забруднення паливних форсунок. Якщо недбало ставитися до рівня або стану масла, то можливі задираки на шийках та ліжках розподільних валів. З цієї причини обривається ланцюг масляного насоса.

Турбодизель 2.0 (177, 184, 204 і 218 к.с.) серії N47 дуже чутливий до перегріву, особливо найпотужніші версії. Від перегріву просідають гільзи - ремонт можливий, але складний і дорогий. Після 100 тисяч км здаються свічки передпускового підігріву та їх керуючий блок. У цей же термін вимагає заміни демпфер шківа колінчастого валу, інакше доведеться змінювати вал. Саджовий фільтр живе 200 тисяч кілометрів. Форсунки витримують стільки ж, якщо не годувати двигун сурогатом.

Бензинові атмосферники страждають масложором та швидким накопиченням нагару. У дволітрового (150 к.с.) до 100 тисяч км вимагають ревізії клапан вентиляції картерних газів, маслознімні ковпачки, ланцюг ГРМ, система Valvetronic (замінює дросельну заслінку) та фазообертачі. До того ж у мотора немає щупа, а датчик рівня масла схильний підбурювати.

У трилітрового (218 і 258 к.с.) був схожий набір болячок, посилений тим, що поршневі кільця дуже схильні до залягання, але на Х1 він прийшов після модернізації.

Більш переважний у варіанті з пробігом Двигатель BMW наддувний N20. Всім двигунам корисно скоротити інтервал заміни олії до 8000 км.

Коробки передач

Божевільні: вони ставлять гігантські «ніздрі» на старі BMW

БМВ має відмінні механічні коробки, але в СНД їх не знайти. З гідроавтоматів найкращий за надійністю варіант - шестиступінчастий GM 6L45, але він товаришує тільки з малопотужними двигунами.

Для решти — автомати ZF з шістьма або вісьмома ступенями. У 6HP до 100 тисяч позначається швидке зношування втулок барабанів (виникають ривки, далі ремонт на 100 тисяч рублів) і тече пластиковий піддон. Не менш примхливий 8HP, в якому блок сателітів навіщось зробили алюмінієвим (виправлено при рестайлінгу).

Найдоступніший BMW на вторинному ринку - всі його слабкі місця

X1 комплектували шинами RunFlat, через що немає запаски, ні штатної ніші для неї. Хоча, за відгуками, на «звичайних» шинах їзда помітно комфортніша. Прорахунок у конструкції повнопривідної трансмісії xDrive - безперешкодне попадання через сапун вологи та бруду всередину роздавальної коробки. Результати можуть позначитися до 50 тисяч км. Надлишок води призводить до ривків муфти та активує корозію агрегату зсередини. У будь-якому випадку всюдиходом xDrive X1 не є.

Експлуатаційні болячки

Підвіска живуча. Менше 100 тисяч служать лише плаваючі сайлентблоки задніх поперечних важелів, а попереду — кульові та гідроопори нижнього важеля. Можливий клопіт з дорестайлінговим кермовим механізмом: конструктивно закладені слабкі ущільнювачі та швидка корозія на штоку. Також трапляються відмови електронної системи, що регулює посилення керма в залежності від швидкості, окислюються контакти.

Багато нарікань до тканинної оббивки сидінь: до неї на смерть «прикипають» навіть плями від чистої води, а велюрова швидко зношується.

Категория: Мои статьи | Добавил: webgkv (26.10.2022) E W
Просмотров: 148 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Последние темы форума

Опрос

В первую очередь Вы предпочли бы (тюнинг)?
Всего ответов: 72

Календарь